wtorek, 30 lipca 2013

Chwalipięctwo

A! RATUNKU! Urlop mi się kończy. No tragedia, ale co zrobić, trzeba żyć dalej :D
Ale ja nie o tym chciałam, chociaż może i trochę o tym, bo ostatnio wpadłam w bielenie. Czego się nie złapię, to wychodzi mi białe spod łapek. Najbardziej się natrudziłam nad regałem na książki. Zajmuje toto pół ściany i od góry do dołu biblioteczka. Wyjęcie wszystkiego, pomalowanie, ułożenie z powrotem dwa dni mi zajęło. Potem jeszcze dwie inne szafki, stolik, kilka drobnych ramek i na dokładkę lustro w przed pokoju. Szaleństwo. Ale efekt zadowalający :) Została mi jeszcze jedna szafka.
Musiałam jednak zrobić sobie przerwę weekendową.
Takie to właśnie twórcze mam ostatnie dni urlopowe. Zanim mnie poniosło na dobre mówię do mego męża:
- Wiesz kochanie, będę jutro malować.
- A słusznie, trzeba się rozwijać.
- Ale ja szafki będę malować. Na biało.
- Acha. Ale wiesz, nie lubię białego.
- Będzie dobrze, już ja to wiem. Miałam wizję. Stanęłam w drzwiach i ujrzałam je białe.
- No dobra, to maluj. Tylko wiesz, jak mi się nie spodoba, to ci to powiem.

Spodobało się na szczęście :)
Z innych przyjemnych rzeczy, jakie mnie ostatnio spotkały, to dostałam piękną kosmetyczkę, w kolorze niebieskim od Eli. Jak to u niej, wszystko dokładnie wykończone i zachwycające - jest i chwościk i kwiatek. Ela szyje teraz (min., bo Ona wciąż coś szyje :) kostium Lorda Vadera - jako fanka SW, bardzo jestem ciekawa ostatecznego efektu :)


No i w tempie ekspresowym dotarła do mnie paczka z moim pierwszym wygranym Candy :) od Gosi z Mini Filcusia. A w środku takie nagromadzenie cudowności, że aż usiadłam z wrażenia.

Dziękuję dziewczyny :)






O, Ciasteczkowemu smakołyki się wysypały z torebki. Lepiej niech pozbiera zanim mu pożremy :) Chrum, chrum, mniam...
(dobrze, że ma psa stróżującego, to może coś się zachowa, przed naszymi lepkimi łapkami).

Piesio już w pierwszy dzień zawisł przy torebce :) (teraz do ciasteczek droga wolna, ha!)








A na koniec pochwalę się, jak mi ładnie dojrzewają na parapecie pomidorki. Nie ma to, jak warzywka z własnej hodowli :) Nawet, jak się nie ma balkonu, to można coś wysiać i liczyć, że wyrośnie :F

Mam jeszcze krzaczor mięty i pietruszkę. W przyszłym roku muszę bardziej przemyśleć swój warzywniak. Marzy mi się więcej ziół i papryka. Wszystko w wersji mini.


Related Articles

3 komentarze:

  1. ulala i siadałam i się gapię i....słów mi brakło.

    MI !!!! Brakło słów!!!!!!!!

    Półki białe - cudne, no cudne.
    Ale ten pomidorek........pysznie wygląda.
    O kurcze mieć takiego fana SW to zaszczyt, ale i teraz większy stres mnie dopadł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się nic nie stresuj, dobrze będzie :)
      Szafki zobaczysz mam nadzieję na żywo ;) na zachętę powiem, że przy sprzątaniu wygrzebałam to i owo i może coś ci się przyda :P

      Usuń
    2. hmmmmm no to pozostaje mi jedno: Zadzieram kiecę i lecę... lecę kochana ku Tobie

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Labels

miniatura (31) miniaturki (28) filc (25) mini world (25) Art Piaskownica (23) domowe (23) felt (22) mini domek (19) wyzwanie (17) Boże Narodzenie (16) domek dla lalek (16) broszki (13) szydełko (13) filcowanie (12) ptaki (12) o tym i owym (11) crochet (10) dekoracja (10) filcowe zwierzątka (9) przypinki (9) kwiaty (8) broszka (7) koty (7) lepki (7) muchomorki (7) szycie (7) Xmass (6) figurki (6) fimo (6) kartki (6) kot (6) lalka (6) modelina (6) ogrodowe (6) ogródek (6) ozdoba (6) #Christmas (5) biżuteria (5) dom (5) drewno (5) fotogra (5) malowane (5) mini meble (5) przypinka (5) scrap (5) zawieszki (5) Xmas (4) card (4) decupage (4) dekupaż (4) diy (4) dollhouse miniatures (4) inspiracje (4) kuchenne eksperymenty (4) kuchnia (4) miniatures (4) na drewnie (4) obrazki i grafiki (4) poduszki (4) #Xmas (3) Christmas card (3) Plasticine (3) Wielkanoc (3) animiguri (3) bombki (3) bottom (3) candy (3) filcowanie na sucho (3) foto (3) haft (3) kanzashi (3) koraliki (3) kubek (3) mieszkanie (3) mini food (3) ozdoby na choinkę (3) prezent (3) scrapbooking (3) serweta (3) wianek (3) wiosna (3) zwierzątko (3) życzenia (3) Myszkin (2) bajka (2) breloczek (2) brelok (2) cardmapka (2) do książki (2) dollhouse (2) drewniana broszka (2) eko (2) felt bird (2) galeria ścienna (2) jedzenie (2) jesień (2) konkurs (2) kwiaty doniczkowe (2) malarstwo (2) malowana broszka (2) malowany kubek (2) marzenia (2) mini jedzenie (2) model papierowy (2) naturalnie (2) ogrodniczka (2) papier (2) piesek (2) plastelina (2) pudełko (2) recykling (2) ręczna robota (2) scrapmapka LO (2) skate (2) storczyk (2) szopka (2) taras (2) ubranie dla laki (2) ubranie dla lalki (2) wnętrza (2) wycieczka (2) wydarzenia (2) wystawa (2) zakładka (2) zima (2) #Wroclavia (1) #Wroclawskiekrasnale (1) #warzywo (1) Budapeszt (1) Japan garden (1) Japonia (1) Jarmark świąteczny (1) Jiji (1) Mały Domek (1) Nowy Rok (1) advent (1) adwent (1) akryle (1) anime (1) anioł (1) badge (1) beton (1) biedronek (1) birds (1) brzoza (1) buty (1) cat (1) cup (1) darmowe zdjęcia (1) dla faceta (1) dom japoński (1) dress doll (1) dynia (1) dżungla (1) emalia (1) golasy (1) grzybki (1) hand (1) inna strona (1) instagram (1) japońska animacja (1) japoński ogród (1) kaktus (1) kolczyki (1) konik (1) kot czarownicy (1) kredki (1) kwiatki (1) kwiaty z papieru (1) las w słoiku (1) lift (1) magnes (1) malowane na tkaninie (1) maskotka (1) małpa (1) męskie (1) na taras (1) na ścianę (1) naczynia emaliowane (1) niespodzianka (1) obrazek (1) obrus (1) opaska na rękę (1) oprawa (1) owad (1) owl (1) owoce (1) pelargonie (1) pierniczki (1) piórka (1) pocztówki (1) podkładka (1) printy (1) prywata (1) ramki (1) retro (1) romantycznie (1) rośliny (1) schemat (1) serce (1) shabby chic (1) skateice (1) smaki lata (1) snow (1) sowa (1) styl crafty (1) styl prowansalski (1) styl rustykalny (1) sukienka dla lalki (1) sushi (1) syrenka (1) słoik (1) słoiki (1) toadstool badge (1) uprawa (1) urodziny (1) warzywa (1) zabawka (1) zainspiruj się (1) zdjęcia (1) zielony parapet (1) łyżwa (1) śnieżynki (1) świece (1) życiowe (1)

Translate

wizytorzy

Łączna liczba wyświetleń